torsdag 2. april 2009

Påskeferie

Påskeferien kom litt tidligere enn planlagt, da Sofie har vært hjemme fra barnehagen i dag, og blir hjemme i morra :) Hoster masse men forholdsvis lite feber, det meste var vel 38.. men så skal det sies at det er et sant mareritt å få målt feberen... Da kommer superkreftene frem og hu stritter i mot og kniper igjen alt hu kan.. Så om vi får målt 100% er jeg slettes ikke sikker på.. Men formen hennes har vært bra, ikke like aktiv som til vanlig, men det kan man ikke forvente heller :)

Vi har kosa oss og baka muffins, til snuppas store glede :) Det beste tror jeg var prøvesmakinga ;) Men de ble jammen meg gode også, og det ble ingen igjen til å fryse ned ;)

Gøran var innom barnehagen og henta klær, sko og diverse siden vi nå tar en tidlig start på påskeferien :) Og på bordet lå de nydeligste påskekyllingene jeg noen gang har sett! Den vakreste eggholderen og en liten boks med frø som skal bli til karse :) Jeg blir så rørt og stolt når jeg vet at dette har Sofie laga med sine egne små hender :) Kyllingene er allerede hengt opp og karsen står på hylla i stua :) Den tror jeg Sofie's mormor og morfar må få passe på når vi reiser til Lofoten så den ikke tørker ut :)

Jeg har så smått begynt å pakke til turen også, endel av Sofie sine klær er funnet frem og pakka ned. Jeg prøver å være så fornuftig jeg kan, vi skal tross alt bare være der i 10 dager, og min kjære svigermor er rå på vaskemaskina ;) Men jeg er Norgesmester i å pakke for mye dessverre, men jeg har lovt min bedre halvdel at jeg skal prøve så godt jeg kan å begrense meg ;)

Nå skal jeg straks se noe jeg tidligere ikke har innrømt at jeg ser på, hihi.. Paradise Hotel.. Jeg må innrømme at jeg blir litt hekta ;)


Smaksprøver må til når man baker ;)

Snuppa i sitt rette element :)

Mmm, er så godt!!

Verdens fineste påskekylling <3

Verdens fineste påskekylling med bein :)

Karse :)

Ble litt dårlig bildet av påskehare eggholderen, men sååå fin :)

Snuppa sovna i armkroken til pappan sin <3>

Mine to dyrebare skatter <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar