torsdag 23. april 2009

Sommerfugler i magen :)

Ja, det er akkurat det jeg sitter med nå :) Jeg har nemelig fått en mail i dag med gledelig innhold.
Jeg er innkalt til intervju på stillingen jeg har søkt på!! Dette er drømmejobben min, så derfor er jeg veldig happy over å kommet så langt som til intervjuprosessen :)
Intervjuet er 6. mai, så det er jo ikke lenge til.. kjenner jeg gruer meg litt allerede, men skal forberede meg så godt jeg kan!
Min kjære ble så glad på mine vegne at han sa vi i dag bestiller oss en pizza og koser oss med alle 3 :) Snille mannen min<3

I kveld skal jeg på venninnekveld, og det skal bli så koselig! Treffe igjen flere jeg ikke har sett på en stund nå. Håper Hilde har med seg lille Selma som ble født 6. april, akkurat på 20 mnds dagen til Sofie :)

Kjenner jeg lengter veldig etter snuppa mi nå, så det blir jammen meg ikke lenge til hu hentes hjem :) I morra skal hu på bondegårdsbesøk med avdelinga si i barnehagen. Det er en gård vi har vært på flere ganger, og det er ikke lenge siden sist vi var der. Så hu husker godt hva vi så og gjorde. Og hu er spent på om grisene fortsatt ligger i fjøset å sover, slik de gjorde sist vi var der :)

Ha en fortsatt strålende dag :) Her ute er det i allefall strålende vårvær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar