fredag 17. april 2009

Arg!

Skjønner de godt, men allikevel er det så irriterende når naboen pusser opp ;)
Det er nye folk som har flyttet inn under oss, et ungt par, klar for å starte et liv sammen, hehe..
Og vi har vært såååå bortskjemt med at det har bodd ei roooolig dame med verdens snilleste sønn på 17 år under oss som vi knapt har hørt snurten av. Jeg er ikke like sikker på at den idyllen fortsetter med det unge paret for å si det sånn...
Iallefall driver de å pusser opp nå, og jeg skjønner de godt for det var litt som måtte gjøres der nede. Men når de sager, hamrer og smeller med dører som Sofie har våkna av x-antall ganger allerde kjenner jeg en viss irritasjon, hehe.. Gruer meg allerede til innflytningsfesten de heeelt sikkert skal ha ;)

Nei, nå ble jeg veldig negativ her, og det er så rart med det, ting man ikke tenker over før man får barn selv.

Ellers har Sofie vært i barnehagen igjen i dag. Syns nesten det var litt vondt å sende hu fra meg i dag, etter å ha hatt fri i over 2 uker! Men den lille snuppa mi, marsjerte inn i barnehagen som om hu ikke hadde vært borte en eneste dag :) Det gjorde godt for et litt ømt mammahjerte :)

Ingen spesielle planer for helga, bortsett fra at min bedre halvdel skal ut med en kompis i morra. Så jeg og Sofie får kose med egen jentedag ;)
Pappan min har bursdag i morra å, men de er borte på fjellet fram til søndag. Så de blir vel kanskje en feiring etterhvert :)
Ikke så mye å fortelle eller skrive om egentlig.. Sitter fortsatt å hører på hamring og saging, hehe.. Og klarer liksom ikke helt å fokuserer på noe annet ;)
Vi blogges - fortsatt god fredagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar