fredag 24. april 2009

Nada bondegårdsbesøk

Det ble ikke noe bondegårdsbesøk på Sofie i dag:( Sovet kjempe dårlig i natt, og hoster så stygt at det høres ut som en 70-åring med kols.. Den vonde hosten hvor man må hoste men det er ingenting å hoste opp, så den river veldig i brystet og halsen. Heldigvis ingen feber, og hu er i strålende form :) Løper som en vind, danser og hopper, lager kaker på lekekjøkkenet sitt og leser bøker :)
Så hvis hosten gir seg raskt tenkte vi å dra på bondegården på søndag, sånn at Sofie får ta del i opplevelsene de sikkert kommer til å prate om en god stund fremover i barnehagen :)

Akkurat nå ligger snuppa å sover.. Både mor og datter er en smule sliten etter en søvnløs natt. Hjalp ikke akkurat at jeg kom meg seeeeint i seng i går heller, etter en super koselig besøk hos Else :) Vi var 6 stk, 4 som ikke hadde mulighet til å komme. Men vi kosa oss veldig vi som var der, og skravla gikk i ett ;) Gleder meg allerede til neste gang :)

Når snuppa våkner skal vi ut på handletur. Må som vanlig handle inn litt til helga, og hadde egentlig tenkt å gjøre dette mens Sofie var i barnehagen, men sånn ble det ikke :)
Har også fått melding fra Elkjøp at pc'n min er klar til henting, juhuuu.. Men jeg skal jammen meg ikke ta gledene på forskudd. Den var jo ferdig reparert like før påske, da hadde den vært inne i 2 mnd! Da jeg fikk den tilbake fant den ingen trådløse nettverk.. De prøvde å finne ut av det i butikken også, men skjønte ingenting, så dermed ble den sendt inn igjen, og har vært inne i 1 mnd!! Så endelig (forhåpentligvis) etter 3 mnd, kan jeg få tilbake min egen pc, og slippe denne lånepc'n! Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men det er noe med denne pc'n jeg ikke liker... Så jeg krysser alt jeg har for at pc'n min nå funker som den skal!!

Etter vi er ferdig med alle ærend skal vi innta middagen på IKEA i dag, hihi.. Også blir det HÆRLIG kyllingsalat på meg og min kjære i kveld :) Og jeg huske å se Senkveld med Thomas&Harald i kveld, da de skal konkurrere i turn, hehe.. Har jo selv holdt på med turn i 32 år, og er ikke akkurat bortskjemt med å få sett turn på tv. Og selv om dette er et humor innslag, takker og bukker vi for all mediadekning vi får ;)

Da skal jeg ordne meg litt mens snuppa enda sover, så vi er klare til å dra ut når hu våkner :)
Ha en strålende fredag! Nå er det helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar