fredag 3. april 2009

Vin og pakking

Ja så ble det overnatting på snuppa! Er mye våken pga hosting men heldigvis feberfri :) Og i en periode i natt var hu veeeldig våken, og jeg spurte om hu skulle ligge hos mormor og morfar i morra, hvor hu svarte JAAA, JIPPIIII :) Og så lenge hu er feberfri lot vi hu dra på overnatting. Det var så vidt hu hadde tid til å si hadet da hu gikk hånd i hånd med mormora ned trappai dag :)
Fikk mmsbilde hvor hu var på vei igjennom en sånn tunnel som man fester til sånne leketelt. Det hadde nemlig morfaren kjøpt til hu, og de hadde satt det opp på stua :)
Fikk også melding av mamma at snuppa fortsatt var feberfri men hadde fremdeles litt hoste. Men at de har kosa seg glugg ihjel, og godt er det :)
Nå får de også noen timer sammen i morra, siden vi skal spise middag hos mamma og pappa kl 17, og da blir selvfølgelig Sofie der til vi kommer :) De må ha sin Sofiedose, siden de ikke ser hu på 2 uker :)

Jeg skulle bruke ettermiddag/kvelden til å pakke... Og her sitter jeg i sofaen, og har ikke løftet en finger ;) Litt godt å bare slappe av også når man har barnefri.. og vi koser oss med vin og har spist god mat :) Men jeg skal hive meg litt rundt om ikke lenge.. er nødt til å få gjort noe i kveld, hvis ikke blir jeg super stressa i morra!
Har forresten byttet Sonykamera til Nikon... vet ikke helt hva jeg syns... men vi ender vel opp med Nikon....tror jeg ;)
Nei, da skal jeg få ræva i gir.. kjenner jeg er litt sigen og vinen virker godt etter netter uten søvn ;)
Kommer vel et innlegg i morra også, så jeg venter med å si god påske og sier god fredagskveld isteden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar