lørdag 4. april 2009

The same procedure as last year...

Jada, klokka nærmer seg midnatt og jeg pakker og pakker, og sånn er det hver eneste gang.. Har meg selv og takke da! I går var dagen da jeg skulle gjøre unna så og si alt.. Og hva gjorde jeg? Satte meg godt til rette med pc'n på fanget og der ble jeg sittende...
I dag har dagen fløyet avgårde, og vips nærma klokka seg 17 og vi skulle på middag til mamma og pappa. Sofie har hatt det helt topp på overnatting, og det så ut som rene lekeland i stua når vi kom :) Vi spiste et hærlig biffmåltid og is til dessert. Sofie er fortsatt ganske så forkjøla og snørrete! Men heldigvis er hu feberfri *bankibordet* Er litt spent på flyturen i morra, siden hu er så forkjøla. De to gangene vi har flydd med Sofie har hu sovna omtrent før flyet var i lufta, så det har vært behagelige flyturer :) Nå er hu litt større og vi er litt spent på om hu er interessert i å sitte i ro på fanget i nesten en time :) Det nærmer seg tid for dupp under flyturen, så det er lov å håpe på at hu syns motorduren er søvndyssende også denne gang ;) Ellers er vi utstyrt med både bøker og et lite tegnebrett :)

Vi flyr altså til Bodø i morra, og deretter med båt til Moskenes i Lofoten. Gleder oss veldig, og ser fram til å nyte dagene nordpå på fredfulle, nydelige Reine :) Vi vender ikke nesa hjemover før 15.april :)

Nå skulle jeg ha lagt ut noen bilder, men jeg har rett og slett ikke hatt tid, så de ligger fortsatt på kamera... så jeg kommer sterkere tilbake ;)

Ønsker dere alle ei riktig god påske ~ kos dere med venner og familie :)

Om ikke hver dag, så kommer det nok noen innlegg og bilder fra påskeferien vår også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar