tirsdag 21. april 2009

Tone Damli Aaberge og musefletter

Jeg liker denne sangen så godt, så rolig og behagelig å høre på :)
Ja, jeg liker Tone Damli Aaberge, og er sikker på at de som kritiserer henne bare er misunnelig ;) Neida, men jenta er jo vakker, har utstrålig så det holder, og jeg er en av de som ikke synes dette blir påtatt og falskt :)
Jepp, Tone er titt og ofte et tema på DinBaby av alle plasser, haha.. Hver gang hun viser ansiktet sitt på tv, dukker det opp et tema om Tone ;) Og da er det utrolig mange som ikke skjønner hva som er så fint med denne dama. Ikke har hu stemme, hun er ikke spesielt pen, og smilet og utstrålinga er bare påtatt :) Jaja, jeg er nå IKKE av den oppfatninga. Jeg liker stemmen hennes veldig godt også, og er vel en av de få som mener Butterflies burde vært Norges bidrag fremfor denne spel(l)emannen ;) Skal ikke rippe mer opp i det tema, jeg har skrevet om dette i et tidligere innlegg ;)

Nå er jeg bare så glad for at Sofie lar meg holde på med håret hennes, hihi.. Jeg hadde ikke trodd hu ville la meg gjøre noe som helst med det, da hu for ikke lenge siden bare vridde seg bort og sa nei hver gang jeg prøvde å ta i håret hennes.
Det har vokst mye i det siste, og etter bading prøvde jeg å lage musefletter, og det ble jo bare sååå søtt :) Må innrømme at jeg ble litt inspirert av Thessa som hadde musefletter på Ariel :)
Museflettene ble litt langt bak, så heltheten vises ikke så godt, men noen bilder kommer allikevel :)
Nå må jeg tilbake til skolearbeidet igjen, bare en drøy måned igjen til eksamen :/ Ha en flott tirsdag, vi skal ut i vårværet i ettermiddag og kose oss :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar