fredag 23. januar 2009

Bakedag =)

I dag har vi bakt litt =) Innrømmer det først som sist at alt er ferdigprodukter... Når jeg baker med Sofie syns jeg det er det greieste =) Hu vil jo så gjerne hjelpe til med å tømme oppi bollen og røre =)
Også har de jo ikke den aller lengste tålmodigheten, så det er kjekt med ting som blir raskt ferdig =) Vi bakte både sjokoladekake og muffins. Ikke det sunneste akkurat, men noen ganger skal man bare kose seg også =)
Vi flytta bakebenken ned på gulvet i dag, og det tror jeg jaggu jeg skal fortsette med når jeg baker med Sofie. La utover den store voksduken, også satte vi igang. Det blir jo gjerne litt fullt på kjøkkenbenken, også skal jeg i tillegg passe på at Sofie ikke ramler ned..... Så vi hadde det mye koseligere nede på gulvet =)














Nå ligger hun å sover duppen sin, og etterpå skal hun sammen med pappan sin rusle en tur oppi barnehagen og hilse på =) Har ikke vært der på ei uke, så det tror jeg blir veldig koselig =)
Jeg skal hoppe i dusjen mens de er borte, også vaske over gulvene, sette nye lys i alle t-lysestakene så er alt klart til at helga kan starte. En liten helgahandel må vel også til, men det kan jeg ta når jeg skal innover til mamma og pappa for å stille opp ovnene. For i morra kommer de nemlig hjem, jiiippiiii =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar