torsdag 29. januar 2009

Lite nytt..

Har liksom ikke det helt store å blogge om i dag føler jeg.. Dagen har forsvunnet før jeg rakk å sukke for meg! Rusla opp i barnehagen kl 15 for å hente snuppa. Og jeg hadde selvfølgelig glemt at de har varmmat på torsdager.. Ikke at det er noe jeg må gå rundt og huske. Men det er forsåvidt greit å ha noe lettvint middag hjemme disse dagene, siden Sofie ikke er supersulten akkurat..
De hadde spist kylling, pasta og grønnsaker =) Og Sofie er jo så glad i kyllling, så hu hadde spist to store porsjoner =)
Hjemme hadde vi fiskeboller, noe som forsåvidt gikk ned endel av til tross for at det lå litt kylling og pasta i magen fra før =)

Etter middag dro vi en tur til mamma og pappa, og jaggu gikk det ned endel porsjoner med is også =) Men den renner vel litt i mellom :p Sofie satt i fanget til mamma og leste bok, en tellebok. Mamma gikk tom for ord, da Sofie begynte å telle 1-2-3-4-5-6-7-8-9 oooog 10!! Må si jeg er ganske målløs selv også, hu er jo ikke fyllt 18 mnd ennå =) *dagens mammaskryt*

Sofie begynner å bli forkjøla igjen... Nyser snørr til den store gullmedaljen.. Er det ikke det ene så er det det andre! Gleder meg til vår og sommer ~ kanskje vi er heldig og får litt mindre snørr og sykdom da =)
Nå er det snaaart helg, det skal bli hærlig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar