onsdag 21. januar 2009

Ny vogn =)

Blir mange innlegg på kort tid når man er hjemme, syk og kjeder seg litt mens prinsessa sover =)
Så hvorfor ikke fortelle om den nye vogna vi kjøpte til Sofie ;)
Vi har en Simo duo vogn som sovevogn i barnehagen. Og det skal vi fortsette med, iallefall frem til våren. Den er stor, lun og god på denne årstida. Minuset er at den er veldig tung! For å få den inn i bilen må vi først klikke av sportsdelen, så legge inn understellet og sportdelen på skrå oppå der igjen. Så det blir så mange vendinger.. og dette gjør vi hver dag, fordi vi må ta med vogna hjem fra barnehagen hver dag siden bhg ikke har lagringsplass til de....
Så jeg ville ha ei vogn som var lettere og som kan klikkes sammen i ett, uten å klikke av overdelen først osv... Dere skjønner =)
Sist sommer hadde vi Brio Sing som vår/sommervogn. Men jeg var ikke fornøyd med den lille kallesjen som itillegg ble dratt bakover sammen med ryggen. Snuppa fikk jo himmelen rett i ansiktet... Så resultatet ble at jeg solgte den i oktober.. Siden vinteren da sto for dør og vi da skulle bruke Simovogna, kjøpte vi ikke noe ny vogn med det samme..
Nå i januar var det sluttsalg på Reflex, så vi tenkte nå vi kunne ta turen å se om vi fant ei ny vogn. Og det endte (selvfølgelig) med kjøp.. Syns egentlig den er litt lik Brio Sing vogna, MEN mye lunere, større og bedre =) Nye vogna er Simo 485 =)

Dette er Brio Sing'en-----------Dette er Simo'en =)Som dere ser så er de ikke så ulike, men allikvel har Simovogna endel funksjoner som jeg savna hos Brio'n=)
Gleder meg til å begynner å bruke den til våren =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar