onsdag 28. januar 2009

Erfaring eller mening om denne?

LG KU990...
Har lest litt om den og syns den virker ganske kul og grei. Men vet ikke helt om jeg kan bli fortrolig med sånne touchtaster isteden for vanlige knapper å trykke på... Den er altså slik som iPhone. Men kamera er visstnok veldig bra med 5 mgpx..

Tenkte evnt. å bestille den via nettet, men tror jeg må ta meg en tur i butikken å prøvetrykke litt før jeg tør å ta steget fullt ut ;)
LG er et merke jeg overhodet ikke er kjent med heller, så litt tvilsom blir man jo. Men den har kommet veldig bra ut på bl.a Amobile sin test.
Hmm..vanskelig dette altså...

1 kommentar:

  1. Hmm, spennende.
    Har ikkje noke erfaring med LG ej heller. Den ser fancy ut ja, men for min del så hadde det blitt knotete med trykknappene OG veldig skitten skjerm til tider sikkert :p
    Men det er nok en vanesak, som alt annet :)

    SvarSlett