tirsdag 27. januar 2009

Er det mulig!!!!!!!!!!!!!!

Ajajaj.. Akkurat nå syns jeg mest synd på håndballgutta... Hvordan er det mulig å rote bort den seier'n da?!?! Huff a meg.. turte nesten ikke se på, ulidelig spennende... Men dessverre gikk det ikke vår vei! Bedre lykke neste gang :p

Tusen takk for mobiltips Lilli =) Nei sa ingenting om merke eller pris :p Merke er ikke så nøye, men prisen er det, hehe.. I hvertfall nå når Sofie får tak i de på et blunk, og de havner litt for ofte i gulvet... :/ Da er det kjipt å ha en tlf til flere tusen.. Men skal sjekke ut de du tipsa om, du er en knupp :¤
Og vi er fortsatt usikker på om Sofie har hatt vannkopper med sine to prikker, hehe.. Jeg tviler, men når jeg hører om ditt tilfelle håper jeg hu får det med en gang, hehe..

Hmm, hadde visst ikke så mye å skrive om i kveld =) Men prøveprosjektet med blogg er foreløbig veldig gøy, så vi blogges helt sikkert i morra ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar