mandag 26. januar 2009

Hjelp meg å finne min nye mobil...

Nå er det ikke lenge til jeg skal slå kloa i en ny mobil.. Har litt mobildilla, men denne gang er det oppriktig nødvendig! Glasset på fremsiden er knust, iallefall slått sprekker, så det kan vel falle av når som helst. Den går nok i gulvet noen ekstra ganger pr. dag, da små never er utrolig kjappe til å få tak i det de vil =)
Jeg har ikke så store krav egentlig, men liker at den ser litt kul, fancy ut, også MÅ den ha minimum 3,2 mp kamera. Har 2 på den jeg har nå, og det blir så kornete bilder at det er ikke gøy en gang =(

Så kjære leser, legg gjerne igjen en kommentar om hvilken mobil du vil valgt, så har jeg noen ståsteder å gå ut i fra =)

Nei, nå MÅ jeg ta fatt på skolearbeidet.. GOD MANDAG =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar