torsdag 22. januar 2009

Litt shopping gjør underverker for kropp og sjel :p

I dag er første dagen jeg har vært ute siden fredag!!! Siden formen er nesten tilbake, innvilget jeg meg selv en liten shoppingtur =) Godt støttet av min kjære selvfølgelig ;)
Og hvor endte jeg?! På barnas hus.... Kjøpte ikke så mye, men siden Sofie reagerer litt på ull, kjøpte jeg body og longs i merket Stilongs. Har endel fra før, men det var så nydelig i hvitt! Også fant jeg ei nydelig jakke/kåpe, som ikke er en nødvendighet, men den var så fin at jeg måtte ha den =) Alt var det jo salg på også ;) Også var jeg litt smart som kjøpte alt i str. 92. Siden vi har mer enn nok som må brukes i str. 86 ennå =) Det dyreste ble jaggu meg regntrekket jeg kjøpte :/ Til den nye Simovogna var det med sånn gjennomsiktig regntrekk, med sånne bittesmå luftehull på sidene. Jeg liker ikke den typen regntrekk, så jeg kjøpte sånn "vanlig" med åpning foran som passer til sportsvogner. Den jeg har fra før er til bagvogn.

Ellers ikke så mye å berette.. Sofie blir hjemme fra barnehagen i morra også, syns det er så godt å ha hu hjemme =) Vi skal bake og kose oss, og ordne litt til helg =)
Så får jeg heller med livet som innsats hente meg litt inn på skolearbeidet fra mandag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar