lørdag 24. januar 2009

Nachos - nam!

Tror bloggen min vil handle mest om mat i helgene =) Da lager vi gjerne noe ekstra godt etter Sofie er i seng. Nachos'n vi lager gjøres på følgende måte: steker kjøttdeig med tacokrydder, heller det opp i ei ildfast form. Legger først et lag med kjøttdeig, så litt ost, også et nytt lag med kjøttdeig og ost på toppen. Setter nachos'ne rundt kanten på forma. Settes i ovnen til osten er godt smelta. Serveres med salat, mais, agurk, rømme og guacomale =) Kjempegodt!! Så nå er vi gode og mette, igjen :p
Ellers har jeg og Sofie vært ute en tur i dag på lekeplassen. Og Sofie storkoser seg når vi er ute. Rutsjer, homper på hompedisse, disser og kjører bil =)
Litt over halv seks satte vi kursen for flyplassen =) Sofie gleda seg veldig til å treffe mormor og morfar igjen, som hadde vært to uker på Lanzarote! Nesten så hu ble litt sånn flau når de kom, visste ikke helt hvor hu skulle gjøre av seg, hehe.. Men hu ble fort varm i trøya, og det holdt på å utspille seg full panikk da hu skjønte vi skulle sette oss i bila.. Sofie syns nemlig det er veldig mye morsommere å sitte på morfars bil, framfor mamma og pappa sin. Men når hu fikk roa seg, og skjønte at mormor og morfar skulle sitte på vår bil, gikk alt straks så mye bedre =)
Vi ble med inn en liten tur, og Sofie fikk både dukke og masse fine klær!!
Sofie kom seg litt seint i seng, men sånn blir det av og til =) Kjenner trøttheten sige på jeg også, så jeg tror ikke det blir lenge til jeg finner puta selv =) Fortsatt god lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar