søndag 25. januar 2009

Søndag og litt skryt =)

Så er helga snart slutt.. Vi har vært ute å kosa oss i dag også. Sofie elsker å være ute, og må gjerne lokkes med noe for å fåes med inn =) Men bedre det, enn at hu ikke trives ute!
Vi merker dag for dag, at grensene testes til det maksimale.. Hehe, lille trollet som står og roper nei, for å komme oss i forkjøpet. Sånn at kanskje en reaksjon fra mamma eller pappa uteblir. Jeg må innrømme at jeg syns hu er så søt, at jeg må tvinge meg selv til å ikke le.. Og hvor sukkersøt stemme hu plutselig får når det er noe hu vil ha. Men det er jo ikke alltid hu kan få det hu har lyst på da, og da raser verden sammen.. Prøver seg gjerne en gang til, men hvis øvrigheta holder på avslaget, deiser kroppen som en potetsekk i gulvet, og gråten tvinges fram.. Foreløbig går det ganske greit å avlede med noe annet, men merker det blir værre og værre, hehe..
Også får hu med seg ALT, absolutt ALT jeg og Gøran prater om... Så vi må nesten prate i koder når det snakk om ting som vi VET Sofie vil ha og maser etter hvis hu hører ordene =)
Og i dag ble jeg mildt sagt VELDIG overraska!! Vi hadde jo som de fleste vet nachos til middag igår kveld. Det var igjen rester, og jeg tok en sånn nachos chips og spiste mens Gøran og Sofie var på badet. Etterpå går jeg også inn på badet for å prate med Sofie. Hvorpå hu plutselig sier: "lukte potetgull".. Herregud, jenta er 17 mnd, hehe.. Jeg vet jo godt at hu prate og sier setninger, men allikvel =) Så nå er det slutt på snoking i skapene, hehe =) *dagens lille skryt*

I ettermiddag har vi vært en tur til mamma og pappa, hvor det vanka enda flere gaver... Sofie fikk en kjempefin jakke og et tog, hvor det var et lokomotiv, lasten på neste vogna var en S, neste en O, så en F, en I og en E. Veldig fint! Skal legge ut bilde av det når jeg får tatt et =)
Igår fikk hu joggedress, silke pysj, t-skjorte og dukke =) Masse fint fra Lanzarote.
Jeg og Gøran fikk oss gaver, parfyme, kremer, smykke og t-skjorte! Flotte gaver på alle mann =)

Nå har vi tent lys igjen og det er stille i stua =) I morra er det en ny dag, og Sofie skal tilbake i barnehagen igjen, etter å ha vært borte hele forrige uke. Så nå gjenstår det å se hvor mange dager det blir denne gang før en ny sykdomsrunde innhenter oss.. Ikke for det, hu skal ha fri på tirsdag pga at hu skal ta den utsatte MMR-vaksinen. Har hørt at om de får reaksjoner kommer denne gjerne en ukes tid etterpå.. Så vi får bare vente å se...
Ha en fortryllende ny uke alle sammen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar