onsdag 28. januar 2009

Togbildet

Her er bildet av toget som jeg lovte å legge ut bildet av. Syns det var veldig stilig. Så foreløbig er det ikke så mye i lek, er litt redd for at Sofie skal brekke av de bokstavene.. Men av og til tar vi det ned og kjører tog. Sofie er veldig opptatt av tog og traktor.. Tror jammen meg vi må gå til innkjøp av en togbane =) På flere kjøpesenter her i byen står det togbane som barna (og fedrene) kan leke med, mens mamma'ne shopper, hihi.. Sofie kan stå lenge ved en slik togbane. Dessverre er det ikke alle som er like ærlige, så her en dag var plutselig alle togvognene borte fra en av togbanene.. Kjedelig...

Ellers har vi hatt besøk av gutteklubben grei i kveld, haha.. John Egil og Kjetil, to kompiser av Gøran kom for å hente det siste av tingene til John Egil og Lillian som vi har oppbevart i kjellerboden vår. Sofie var i ekstase, og prata ikke om annet enn at de to skulle komme..
Akkurat når de kom var hu med Gøran på butikken en snartur. Så det var litt ekkelt å komme inn når de allerede var kommet =) MEN, hu ble fort varm i trøya og satte seg godt til rette i mellom de i sofaen. Leka med kosedyr og dukker, men mest spennende var det å dra opp skjorta og titte på magen til John Egil, hehe.. Sofie har fått en forkjærlighet for mager nå om dagen.. Så vi må titt og ofte dra opp genseren for at hu enten skal kose eller kile oss på magen =) Rare trollet mitt =) Ble litt seinere leggetid i kveld, men sånt må man regne med når man får besøk =)
Men nå sover hu, og jeg sitter her med pc'n og gløtter litt på Ugly Betty. Gøran er dratt en tur til John Egil =)

Ang. mobil, så tror jeg ikke at jeg kommer så mye lenger før jeg får tatt en titt i butikken også. Ikke det samme å bare se de på bilder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar