fredag 16. januar 2009

Prøveprosjekt!

Hei hopp!

Skal jeg følge bloggstimen og få min egen blogg jeg også? Vel, her et "prøveprosjekt", så får vi se hvordan det går =)

Sofie har jo egen hjemmeside, men den passer jo best for familie og venner som kjenner oss. Og den har passord slik at vi kan kontrollere hvem som er innom sida. Denne bloggen skal jeg prøve å skrive ut i fra eget ståsted =)

Jeg sliter litt om dagen...er så vanskelig å komme i gang med skolearbeid igjen etter en laaang juleferie. Men motivasjonen er at Sofie er i barnehagen og da MÅ jeg gjøre skolearbeid, hvis ikke så får jeg så dårlig samvittighet av å ha hu i der.. Hvis jeg allikevel ikke gjør noe så kan hu jo være hjemme sammen med meg! Så i dag har jeg gjort ferdig en oppgave klar til innsending i økonomi..
Er spent på den tilbakemeldinga gitt.. Økonomi er ikke akkurat favorittfaget..
Og siden jeg har ei datter som ikke vil hjem fra barnehagen, er det liten vits i å hente hu nå kl 13.. Dessuten sover hu vel forhåpentligvis ennå også =)
Jeg kan jo skjønne hu også da, for hu kommer stort sett kl 9 i barnehagen, da er det samlingsstund også utetid. Etterpå er det lunsj også soving. Så hvis jeg henter hu med engang etter sovinga, har hu ikke fått noe tid til utforske alle de spennende lekene.. Og ikke fått tid til å leke med vennene sine. Men når klokka blir 15 klarer jeg ikke vente lenger og MÅ hente hu =)
Da er jeg så Sofiesyk at det nesten gjør vondt... =)

Ja ja, da har jeg skrevet det første blogginnlegget, gøy =)
Da tror jeg at jeg hiver meg over klesvasken og litt husarbeid før snuppa hentes. Så er det helg!! Love it =)

Og for de som ikke vet det, bildet jeg har lagt ut på toppen er fra hjemplassen til Gøran =)
Vakrere sted skal man lete lenge etter <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar