tirsdag 20. januar 2009

En bedre dag!

*bAnK i BoRdEt* Natt til i dag var første natta Sofie ikke kasta opp! Håper virkelig hu er ferdig nå! Formen hennes har vært bra også, og det har vært litt mer liv og røre idag =)
Jeg har karra meg fra senga til stua og klart å være i litt mer aktivitet, til Sofie's store glede =)
Feberen sitter ennå i kroppen og frostriene kommer og går... Men så lenge jeg slipper å kaste opp er jeg ganske fornøyd.
Gøran er også i bedre form, men vi håper på enda litt mer energi og formstigning til i morra!

Gårsdagens lyspunkt var at jeg fikk karakteren 6 på min første økonomi innlevering =) Kjempe happy selvfølgelig, men litt skummelt også, for det kreves masse jobbing for å holde seg på det nivået.. Oppgavene blir jo vanskeligere også.. Så veien ned er kort! Men jeg får glede meg over at jeg har fått 5, 5+ og to 6'ere på de innleveringene jeg har fått levert så langt =) *kLaPp På SkUlDrA* Og med noen rosende ord fra min kjære så er jeg bitte litt stolt over meg selv *rødme litt*

Nå er det heller ikke mange dagene til mamma og pappa kommer hjem fra syden... På lørdag skal jeg og Sofie hente de på flyplassen! *HopperOppOgNed* Er så avhengig av mamman og pappan min at dere vil ikke tro det, hihi..

Ellers har det ikke skjedd så mye nytt her i stova.. Snuppa er lagt, og vi sitter her med hver vår pc på fanget og skal spise en usunn grandis :/ Men det er litt lov når man er syk, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar