lørdag 17. januar 2009

Det ble med enn så lenge...

For det tok ikke lange stunda før Sofie våkna første gangen.. Sikkert fordi hu var veldig uggen i magen. Så gikk det ikke mer enn 5-10 min før det var på'n igjen. Kasta opp i senga..
Hu var super trøtt, så etter å skifta på både barn og seng, ble hu lagt igjen. Kanskje 15 min denne gang, så var det på nytt oppkast i senga. Etter det fikk hu være oppe. Og takk og pris for det!! Tror ikke jeg har nok sengeskift eller pysjamaser til å det som kom utover kvelden og natta.. Kan vel sånn ca si at det ble 15-20 runder med oppkast... Vi sovna i 3-tida..
Våkna i 9-tida og virka ganske så pigg. Det første hu spurte etter var vann. Stakkar hu måtte jo begynne å bli uttørka!! 2 min etter inntak av vannet kom alt opp igjen.. Så alle håp om at dette tok i slutt natt, braste sønder og sammen.

Nå er kl 17, og hu sover på sofaen.. Har kasta opp bare en gang etter det på morran. Men matlysten er så liten at jeg har knapt fått i hu noe som helst. Har aldri sett min lille prinsesse så rolig siden hun ble født.. Har sovna oppå meg to ganger i dag, og det er så vidt hu orker å leke med noe. Vi har bygd litt lego og leka med dyrene, men ellers er det labert..

Er veldig spent på hvordan kvelden og natta blir. Gøran er borte, så i kveld/natt må jeg klare meg selv hvis det blir både skifting av sengetøy og på unge... *krysserfingreogtær* for at dette blir en bra kveld. Snuppa er ganske så slapp og sliten etter gårsdagens og nattens styr, så vi håper det innvirker på nattesøvnen. Bare det oppkastsvineriet holder seg unna.....

1 kommentar:

  1. Hei Janicke!
    Kjekt å se at du har fått deg din egen blogg :D

    Håper at din lille prinsesse kommer seg raskt, alltids skummelt når de søte små blir så syke (ikke at jeg har noe erfaring med det, men uansett)

    Mange god bedring tanker til sofie herfra!

    *kleeeem*

    SvarSlett