tirsdag 20. januar 2009

Kom plutselig til å tenke på noe...

Jeg er jo DiB (DinBaby) avhengig, vel, kanskje ikke avhengig men jeg tar nå turen innom så og si hver dag. Kommenterer vel ikke så ofte, og starter vel ikke tema så ofte heller.. Men i dag kommenterte jeg..
Mange av dagens innlegg handler om hvor lenge man bør holde ungene hjemme etter omgangssjuke.. Og mange er irriterte over at ikke alle foreldre holdere 48-timers regelen.
Jeg er så absolutt enig i det.. Smitte vil det jo alltid være i en barnehage og masse sykdom. Men man kan nå iallefall prøve å redusere det, ved å holde ungene hjemme den anbefalte tida.

Men det var egentlig ikke det jeg skulle skrive...skriver meg jo helt bort her..
Jeg kom plutselig til å tenke på da jeg henta jenta i bhg på fredag.. En av de andre ungene ble henta samtidig, så det var umulig å ikke høre det. Den ansatte fortalte da at ungen hadde kasta opp litt i dag.. Foreldrene spurte da om dette hadde skjedd nylig, sikkert fordi de syns det var litt rart at de evnt. ikke hadde blitt oppringt. Hvorpå den ansatte da svarer, nei det var i dag tidlig før vi gikk ut... Jeg så at foreldrene ble litt overraska.. Vi gikk da, så om de sa noe mer det vet jeg ikke..
Men jeg blir nå faktisk litt oppgitt over barnehagen (som vi ellers er veldig fornøyd med altså..bare så det er sagt) som ikke ringer og gir foreldrene beskjed om dette så ungen kan blir henta...
Jaja, dette var dagens ettertanke og hjertesukk =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar