mandag 26. januar 2009

Venter i spenning...

Hmm..ingen som vil gi noen mobiltips? Neinei, får klare det på egenhånd da ;)
Vel, snuppa har hatt en super dag i barnehagen! Nå gjenstår det å se hvor lenge det er til hu skal tilbake igjen... I morra skal hu ha fri pga MMR-vaksinen hu skal ta (mest sannsynlig...)
Det har nemlig dukka opp 2-3 prikker i ansiktet til Sofie :/ Jeg har mine bange anelser om at det kan være vannkopper, siden dette går/nylig har gått på avdelinga hennes..
Og er det vannkopper så blir det hjemmedager igjen. Kjenner jeg begynner å bli litt urolig for at jeg ikke kommer i havn med alle innleveringene mine før eksamen i juni.... Men den tid den sorg.. Om det ikke kommer flere prikker, kan de sikkert fortelle oss på helsestasjonen om det er vannkopper eller ikke.. Så vi er egentlig ganske spente på å se Sofie i morra tidlig, om det har poppet ut flere prikker iløpet av natta. Jeg er jo enig i det de fleste sier, at det er like greit at de får det nå, så er de ferdig med det. De slipper jo ganske lett i fra det, i motsetning til hvis de får det når de er eldre.. Men for Sofie sin del så hadde det vært greit å fått en liten sykdomspause før neste runde =)
Jeg er super klar over at dette er vanlig første året, siden jeg selv har jobbet i bhg i 8 år. Men det er nå litt tøft når det står på uansett..

Ellers har vi hatt koselig besøk av naboen, som dessverre skal flytte... Lene og Martin(som er 2 mnd yngre enn Sofie) kom til oss mens de hadde visning på leiligheten.. Pappa'n til Martin har fått seg jobb i Oslo, så da må de pakke sakene og flytte på seg.. Vi syns det er trist at de flytter, er jo så koselig når Martin er jevngammel med Sofie. Og de er veldig koselige mennesker også =)
Martin forelska seg i lekekjøkkenet til Sofie, mens Sofie var mest opptatt av å rappe stolen til pappan sin hver gang han reiste seg =)
Selv om vi syns det er dumt at de flytter, får vi håpe det ordner seg på best mulig måte for de. Er jo ikke den beste tida å selge på, men vi krysser fingrene =)

Da skal denne bloggeren snart ta kvelden, så blogges vi nok i morra også! Sjalabais godt folk =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar