mandag 19. januar 2009

En liten oppdatering..

Orker ikke skrive så veldig mye, men en liten oppdatering før jeg stuper i seng igjen.
Vi trodde Sofie begynte å bli ordentlig frisk igjen siden hu hadde fått matlysten tilbake og virka kvikk og i ok form. Men den gang ei.. to spyrunder til iløpet av natta..
Problemet var bare at jeg selv begynte å kaste opp på kvelden før jeg la meg.. så jeg orka knapt å løfte en finger når Sofie spydde.. Stakkar Gøran måtte ta sengeskift og unge.. Sofie var i stormform og hadde ingen planer om å legge seg. Så hu var oppe med Gøran til kl 0330!!!
Heldigvis kasta hu ikke opp mer!
Kl. 0630 våkner jeg av at Gøran er på badet og spyr som et uvær.. Og min eneste tanke var ÅÅÅ NEIIII!!! Før jeg sovna igjen...
Sofie har vært eksemplarisk i dag...og skjønt veldig lite stakkar, der hu har tusla mellom soverommet der mamman lå og stua der pappan lå.. Hvorfor ialledager mamma og pappa ikke orka å stå opp... Vi håper på en bedre dag i morra! Og at Sofie ikke kaster opp i natt!
Nå orker jeg ikke skrive mer..feberen svettes ut av kroppen og jeg kjenner små smått at jeg begynner å fryse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar