tirsdag 25. august 2009

Det hjalp å skrive om det

Haha, for nå er jeg tilbake der jeg hører hjemme, nemlig Trondheim :) Lurer på om live feed var innom bloggen min jeg altså, for jeg har liksom kommet fra Fredrikstad i mange dager nå, og når jeg skriver et innlegg om det så vips er jeg tilbake der jeg skal være igjen ;)

Men nå gleder jeg meg veldig til å vise dere det jeg har gledet meg veldig til å få i hus i dag :))
Jeg har kanskje skapt skyehøye forventinger der ute, så noen blir sikkert skuffet, hehe..

Jeg har nemlig fått malt et bilde av Sofie :)) På en fest for ei stund tilbake ble jeg kjent med ei kjempekoselig jente og fikk se noen bilder hu har malt. Hu har nå kommet inn på kunstakademiet og får studere det hu har aller mest lyst til å holde på med :) Tone du er super flink, og jeg kommer til å bruke deg mange ganger ved seinere anledninger :)
Hu har nettopp malt et stort bilde de har i stua og det er noe av det fineste jeg har sett! Denne jenta kan komme utrolig langt!!

Jeg har ikke fått tatt så veldig godt bilde av maleriet enda, men skal legge ut et jeg tok nå nettopp :) Legger også ut bilde som var orginalen til maleriet :)

Her er orginalbilde :)

Og maleriet :) Det er litt dårlig vinkel på bildet for det står høyrer enn meg og kamera..

2 kommentarer:

  1. He he kommenterte under feil innlegg istad =)
    Kjempefint bilde av jenta di =)

    Klem Kaja

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja vi ble veldig godt fornøyd, bortsett fra en liten detalj med det ene øyet som vi syntes ble litt for skrått... men sånn er det jo med maleri, det skal jo ikke være som et fotografi, så vi er veldig fornøyde :)

    Klem tilbake

    SvarSlett