mandag 3. august 2009

OMG

For en jobb!!! Prøver å komme meg igjennom bilder fra snuppa ble født, bilder som skal inn i album, som igjen skal bli julegaver... Ikke misforstå meg, jeg e~l~s~k~e~r å se på bilder av Sofie!! Men jeg overdriver ikke når jeg sier det sikkert dreier seg om 6-7 tusen! bilder.... Det er ikke kødd engang... og det blir jo så vanskelig å plukke ut hvilke bilder man skal bruke...
Lucky me så har FotoKnudsen 0,49 øre pr bilde hvis man bestiller over 300 bilder ;)
Meeen jeg kjenner det er en stund til jeg kan trykke på "bestill" knappen... Har kommet til 15 mnd... Og vel viten om at jeg har tatt over 1000 bilder bare iløpet av årets ferie så kan dere tenke dere hvor langt frem det er til FotoKnudsen kan starte pressa... håper den tåler mengden ;)

Og midt oppi dette ble vaskebøtta funnet frem og jeg er i gang med husvasken :) For på torsdag blir det feiring av 2-års dag!!!!
Men nå må jeg hive meg rundt igjen.. det starta så greit, men med en aldri så liten datapause, kjenner jeg at lysten til videre husarbeid forsvinner sekund for sekund ;)
Vi blogges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar