fredag 7. august 2009

Helg og hvitvin

Nok en fantastisk dag i Trondheim, varmt og deilig sol :) Så i skrivende stund sitter jeg med pc'n på fanget ute på verandaen og nyter et glass hvitvin, mmmm ;)

Henta Sofie tidlig i barnehagen i dag, og vi har kost oss hjemme vi to i dag :)
Gøran er å hjelper en kompis å flytte, dro ut i 12-tida i dag, og er fortsatt ikke kommet hjem :)
Jeg og Sofie har lest bøker, laget både ku, sau, and og høne i play-doh leira hu fikk i bursdagsgave i går :) Laget oss deilig pasta til middag og bare kosa oss :)
Snørr, nysing og hosting har også vært noe av innholdet iløpet av dagen, men nå skal hu ha ei uke fri fra barnehagen så da håper vi det kommer på rett kjøl ganke kjapt igjen.
Det er faktisk mulig at det kan være den varmen, plutselig regn, vind, sol osv som gjør til at snuppa er forkjøla igjen også, så jeg skal ikke legge all skyld på bhg ;)

I morra tenkte vi å dra å bade på formiddagen, det er visstnok meldt opp mot 30 grader :) På ettermiddagen blir det grilling hjemme hos mamma og pappa :)
Mandag vender vi nesen utover mot hytta og skal være til torsdag, h-v-i-s onkeln min blir ferdig med det han skal gjøre der ute i helga... Det håper vi inderlig, for vi har veldig lyst til å dra utover :) Stakkar han måtte skifte hele taket på hytta, da han som har satt den opp har lagt taket feil... Så min kjære onkel har tilbrakt store deler av ferien oppe på hytte"taket"... Han mente selv at han skulle bli ferdig nå i helga, så vi krysser fingre for det :)

Skal være flink å sende inn mobilbilder til bloggen de dagene vi er ute på hytta, da det ikke er noe nett der ute (kjenner jeg får litt pustebesvær bare av å skrive det, hihi...) og jeg ikke får blogga via pc'n :) Men vi satser på bilder fra krabbeleiting, fanging av flyndre, leking og masse hyttekos :)

Fader hvem er det som klipper gresset kl 2230 på kvelden da, hihi.. Jeg vil gjerne sitte her ute å nyte stillheten og roen og bare la tankene vandre. Men tankene mine forsvinner inn i gressklipper'n og lager bare masse rot i hodet mitt ;)
Påtide å avslutte da kanskje?! *ha en fortryllende fredagskveld*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar