mandag 31. august 2009

Lerkendal here I come

Da blir det fotballkamp på meg og min kjære i kveld :) Rosenborg møter Lyn på Lerkendal og vi har fått to billetter av en av Gørans beste kompiser og Sofies fadder :)
Han er assistenttrener i Lyn og nå ligger det to billetter å venter på oss i billettluka :)

Jeg må ærlig innrømme at jeg inni meg heier litt ekstra på Lyn i kveld, selv om jeg er Rosenborg-fan til langt oppover ørene!!
Men jeg syns så forferdelig synd på Lyn, og de fortjener ikke å rykke ned... Og med poeng i kveldens kamp henger de seg på lagene foran på tabellen :)
Rosenborg blir seriemester uansett :p Og i hjertet er vi Alltid med Rosenborg ;)

Lurer på om jeg må pugge noen Lynsanger nå, for jeg er litt usikker på hvor de billettene vi får hører hjemme... kanskje sammen med Lynsupporterne ;)

Goood mandag (koselige sang), Sofie er btw mandagsbarn :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar