søndag 30. august 2009

Litt update

Har fremdeles ikke helt oppegående nett, selv om det nå er mer på enn av ;)
Håper det holder seg på til jeg er ferdig med innlegget...

Vi har hatt ei forholdsvis rolig, men koselig helg :) Fredag tok jeg jo Sofie fri fra bhg, og vi starta dagen med å kjøre buss til Solsiden for å treffe min mamma, Sofie sin mormor :)
Jeg har lenge tenkt å melde meg inn på treningssenter igjen, etter en pause ble tatt da jeg fikk Sofie. Men har liksom ikke fått ut finger'n og bestemt meg hvor og hvilket senter.. Og "sparket i ræva" ble da mamma spurte meg om jeg hadde lyst å begynne å trene sammen med hu, da hu kunne tenke seg å begynne å trene igjen etter et opphold hu også.
Så da vi kom til Solsiden stakk vi innom Nidelven Spa der mamma har trent før. Jeg har vært ihugga 3T-fan, men mamma er ikke så gira på den plassen av en aller annen grunn :)
Resultatet er at vi nå starter med treninga på tirsdag, og det skal bli så godt å komme igang igjen :)
Etterpå rusla vi litt i byen, mamma kjøpte adventskalender som hu skal sy til Sofie, den var såååå fin... Var også innnom en gardinbutikk da mamma skulle se etter kjøkkengardiner. Og selvfølgelig måtte jeg også se meg litt rundt og falt for noen nydelige stuegardiner.. Tok den med hjem for å prøve, og ble ikke mindre fornøyd av den grunn! Skal ha de til tirsdag, men har en sterk mistanke om at de blir med hjem igjen, men da for godt ;)

Da pappsen i huset kom hjem dro vi til Pirbadet og kosa oss skikkelig :) Det måtte lokkes med både det ene og det andre for å få med snuppa hjem, etter 4 timer!! Da hadde vi nok svømmehud alle mann til å legge ut på den engelske kanal tror jeg ;)
Men det er så hærlig å se hvor hu koser seg, og jeg suger til meg hvert sekund jeg ser på den lille lykkelige skapningen, og setter umåtelig stor pris på at jeg faktisk kan være med på å gi hu slike øyeblikk som skaper så mye lykke i en liten kropp :)

Resten av helga har gått med til besøk hos mamma og pappa, turer ute og kos inne.
Sofie elsker å være med pappan sin selv på de minste ærend, og pappahjertet sier aldri nei til slikt ;) Ikke minst storkoser hu seg når hu får være med på kompisbesøk som på lørdag, og i dag til flyplassen for å hente en annen kamerat :) Helt i hundre var hu da de kom innom her en tur og hu hadde hele bilturen sittet å skremt J.E i baksetet med å gjemme seg og rope BØ!
Hu fortsatte i stoooor stil her hjemme, skremte, klatret på dørstokken igjen og var helt bajas ;)

Nå søver den lille bajasen søtt, pappan er borte å ser fotballkamp og her sitter mamman og blogger for harde livet mens hu enda har nett ;)
Så det er kanskje påtide å avslutte så jeg får posta innlegget :)

Håper dere har hatt en strålende helg og får en god start på ei ny uke :)

P-I-R-B-A-D-E-T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar