torsdag 6. august 2009

Verdens beste 2-åring :)

Da sitter det en stk sliten mamma og en stk sliten pappa i sofaen ;) Man styrer fra A til Å for at alt skal være perfekt, så like før gjestene kom kunne jeg gått å lagt meg ;)
MEN det ble en super feiring, og vi har verdens beste 2 åring :)
Så harmonisk, snill, hærlig og fantastisk på alle måter :)
Alle koste seg og snuppa var i toppform! Tross litt snørr og forkjølelse som kommer etter 4 dager i bhg.... argh altså... det er på'n igjen...

Kjempefine gaver; dukkevogn, Little People leker, klær, leire, penger osv...
Åååå mammahjertet mitt blør for den lille skapningen som nå ligger å sover i den nye senga si, med postmann Pat dynetrekk som hu er storveis begeistra for :)
Kan noe så vakkert og flott være mitt? Det er nesten så jeg må klype meg i armen :)

Men nå tror jeg at jeg må gå å snuse litt på den nybakte 2-åringen, det er den beste sovemedisinen E-V-E-R :)

Snuppa i finstasen og med ny dukkevogn hu fikk av mormor og morfar :)

Enda flere pakker :)

Dukkekaka :)

Bamsekaka :)

Sofie koser seg med mormor og oldemor :) Morfar og oldefar var også der, men kom ikke med på noen bilder desverre...

"Tante" Tove, Tonje og Karianne :)

Fikk leire som var spennende å leke med :)

2 kommentarer:

  1. oioi! gratulerer så masse! Jøss kor store ho he blitt :)*klem Lilli*

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja tida går så fort, og hu er blitt ei lita hærlig frøken :)
    Klem

    SvarSlett