torsdag 20. august 2009

Turglede og andre gleder

I går var vi på tur etter middagen :) Det er faktisk utrolig deilig å komme seg ut og i aktivitet, selv om man kunne tenkt seg å sløve på sofaen etter middagen ;)
Gikk oss tur i skogen som ligger bak oss og endte opp på den barnehagen vi passerer på veien hjem :) Snuppa storkoste seg, hilste på turgårere som passerte og var i sitt ess :)
Naturlig nok ville protester når det var tid for å gå inn, men det er egentlig heeelt greit, for jeg er glad jeg har et barn som elsker å være ute :)

Hmmm, det er noe jeg tenkte å fortelle, men jeg venter til produktet er ferdig.. Jeg gleder meg sånn at jeg klarer knapt vente! Forhåndsvisningen ser utrolig bra ut... Sånn bare for ordensskyld så går det nok noen uker før jeg sitter her med det fiks ferdige produktet... ÅÅÅÅÅ jeg gleder meg sånn ;)

Happy torsdag :)

Godt å sitte på pappas skuldre :)

Pappa er trollet som roper: "hvem er det som tramper på min bruuuu..." ;)

En død humle må studeres :)

I barnehagen :)

2 kommentarer:

  1. Hei, så fin tur dere hadde :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Hei Lynetmor :)

    Ja vi hadde en kjempekoselig tur :)
    Ha en super dag videre du også :)

    SvarSlett