søndag 16. august 2009

Sydenferie

Sitter å drømmer meg bort i idylliske reisemål, og vi har nesten bestemt oss for å ta en sydentur neste år. Mye kan jo skje, men det er iallefall et ønske hos alle tre ;)
Sofie begynte straks å prate om at vi kunne bade der og måtte huske badedrakten :)

Det er jo så mange fine reisemål, og jeg ser for meg det skal bli litt av en oppgave å plukke ut land og sted... Et av kriteriene er at det må være barnevennlig iallefall :)
Og jeg har faktisk sett meg ut et alternativ allerede ;) Blue Village Atlantica Aegean Park på Rhodos :) Eneste minuset er at det er et all inclusive hotell, noe som sikkert kan være positivt på mange måter, men samtidig kan man kanskje tenke seg å prøve forskjellige spiseplasser osv når man først er i syden, men når man betaler for all maten på hotellet så føler man kanskje at man må spise der.. men ingen tvang selvfølgelig ;)
Legger ved noen bilder fra dette hotellet, men søket fortsetter :)

*God søndag :))*

Stranda noen hundre meter fra hotellet

Skulle det bli dette hotellet, vil jeg gjerne ha leilighet i 1.etg og bare gå rett ut i bassenget :)

Fine barnebasseng, dette med sjørøverskute :)

Stor fin lekeplass :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar