lørdag 22. august 2009

Home alone

Vel, nesten da :) Min lille prinsesse ligger i senga si, og prøver å sove :) Går vel ikke mange minuttene tenker jeg :) Min kjære er i bursdag hos en kompis. Jeg skulle også ha vært der, men når barnevakta (les mamma og pappa) lander på Værnes kl 1 i natt er det ikke så mye å gjøre med ;)
Håper de får en super fest, og tar en tår for meg også ;)
Det blir bare litt rart å våkne i morra uten han... kan nesten telle på en hånd hvor mange ganger det har skjedd :) Men når det er mest praktisk at han sover hos en kompis i natt OG i tillegg kan få sove ut, uten å bli vekt av en liten morgenfugl i morra, unner jeg han det over alt ;)

Jeg og Sofie tar turen til bondegården i morra, på åpen gård og skal kose oss der før vi etterhvert henter pappsen hjem ;)
Også går nok turen til mamma og pappa på ettermiddagen :) Sofie har ringt til mormor og morfar i flere dager nå og sagt at de må komme hjem, og jeg tror også mormora og morfaren har et sterkt ønske om å få en dose Sofie ;)

Jeg skal nå bare sløve i sofaen før jeg tar en tidlig kveld tror jeg... ble litt seint i natt da jeg tilbød meg å være sjåfør for middagsgjesten vi hadde :) Noe som forøvrig var en veldig koselig kveld :)

Noen bilder fra dagen er på sin plass :) Jeg og Sofie var i barnehagen å lekte :)

Og helt til slutt går mine tanker til Linn Elisabeth som mistet mormoren sin i natt.. jeg har vært der og vet hvor forferdelig vondt det er.. Spesielt når man har et så nært og godt forhold til sin mormor som både Linn E. og jeg hadde.. *ta godt vare på hverandre i tiden som kommer*

Fant en lekebil i bhg, kanskje satt ut med vilje ihåp om at noen skulle ta den med seg siden den var uten ratt ;) Men stas allikevel :)

Vi lagde hjertekake :)

Dissa selvfølgelig ;)

Inspirert av VM i friidrett, her øves det til 100 m ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar