søndag 2. august 2009

Utedag :)

Sola hadde for alvor funnet veien til Trøndelag i dag, og det måtte utnyttes :)
Vi kjørte opp til Skistua og gikk inn til Elgsethytta som har åpent bl.a på søndager :)
Kjempefin tur og god trening også, med godt variert terreng, og ekstra god trening når man går med vogn ;)
Det finnes jo utallige turmuligheter i Bymarka, men det reduseres en smule når man har med vogn. Har jo bæresele også, men når vi vet det blir dupp på snuppa så er det greit å ha med vogn :)
Vel framme, god og svette spiste vi mat og bare kosa oss :)

I morra er det barnehagen igjen for Sofie, tror og håper det skal gå bra :) Hu vil nå gjerne tilbake selv, og det lover forhåpentligvis godt! Jeg skulle med hånda på hjertet gjerne ha vært hjemme med hu til å begynte på skolen.... men da tror jeg det hadde blitt lite omgang med jevnaldrende, for ikke å snakke om økonomisk ruin her i heimen, hehe.. Neida, men håper jeg får muligheten til å ha hu i redusert stilling i barnehagen etterhvert :) Tida går så utrolig fort, og jeg VIL IKKE ha det sånn at jeg ser ungen min fra kl 16-17 til kl 19-20 på hverdagene, det er ALTFOR lite :( Men samtidig er det jo blitt sånn at skal man overleve i dagens samfunn så må man jobbe i tilnærma 100% stilling, og det går jo enten man vil eller ikke utover tida man får med barna..

Det var dagens hjertesukk ;)
Nå må jeg forberede det siste som skal med i barnehagen, nesten så jeg har glemt hva som er nødvendig og ikke :)
Håper dere får en god start på augusts første mandag :)

På vei til Elgsethytta :)

Vel framme og det smaker godt med mat :)

Sofie sitter på fanget til pappan sin og begge koser seg med is :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar