tirsdag 18. august 2009

So little to tell..

Har jammen meg ikke mye å meddele om dagen altså... Med andre ord livet er ikke på sitt mest spennende..
Min kjære tok oss med ut å spiste igår, og vi havnet på Dolly's på Lerkendal :) Koselig, koselig :)

Fikk forresten MMS fra mamma i dag med bilde av pappa som var ute i havet og badet... 35 grader og strålende vær.. Jeg skrev tilbake: jeg vil også... Og fikk til svar at vi skulle dra sammen en gang ;) Jeg ble så misunnelig at jeg holdt på å tilte når jeg så bildet.. Ikke misunnelig i den forstand at jeg ikke unner de det, for det gjør jeg av hele mitt hjerte!! Men skulle bare ønske jeg også var der ;)

I dag gikk vi ut en tur etter middagen, og Sofie ville opp i barnehagen å leke. Skjønner ikke at hu ikke får nok av å være der på dagen ;)
Tok noen bilder der i dag som jeg avslutter et halvhjerta innlegg med.. Dessverre ikke så mye å dele med dere i dag..
*Nattis*
Leke med vann er GØY :)

Little miss sunshine :)

Tidlig krøkes den som god turner skal bli ;)

Kongen, eh kremt, dronninga på haugen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar