torsdag 6. august 2009

Snuppa mi 2 år i dag!!

Før jeg fikk barn, jatta jeg liksom bare med når folk sa at tida går så fort når man får barn.. MEN det er sant!! Og ifølge en bhgansatt i bhg til Sofie, kunne jeg bare vente til hu begynte på skolen, da går tida enda fortere.... det hørtes nesten ut som hu gikk i 1.klasse når jeg la meg for kvelden og dagen etter når jeg våkna var hu klar for videregående ;)
Moralen i dette må være at man må ta vare på alle dagene, skape gode minner og koselige opplevelser for småttisene sine :) Og jeg håper vi klarer å gi Sofie den riktige "bagasjen" av alt hun trenger for å klare seg godt i livet :) Det skremmer egentlig vannet av meg når jeg lar tankene vandre på alt som kan skje...
Men i dag skal slike tanker skyves bort, for i dag er gledens dag :)
Det blir feiring med familie senere i dag og snuppa gleder seg veldig til det.
Akkurat nå er hu i bhg å feirer der også, og hu dro avgårde med et flagg i hånda og ropte gratulerer med dagen Sofie, gratulerer med dagen mamma, gratulerer med dagen pappa, søte snuppa mi :)

Nå skal jeg hive meg rundt å gjøre ferdig her hjemme og handle inn det siste. Sola stråler og alt ligger til rette for en perfekt dag :)
Bilder tatt for 2 år siden og nå! Gratulerer med dagen min øyesten :)
Sofie noen timer gammel :)

Klar for hjemreise :)

I jordbæråkeren sammen med sin mormor :)

Storpia mi, bading på Haukvatne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar