fredag 21. august 2009

Helg og middagsgjest

Nå tikker klokka mot helg og det liker vi, ikke sant?
Snuppa hentes i barnehagen om en times tid, også er det hjem å stelle seg litt og begynne på middagen :) I dag får vi en middagsgjest på besøk og det er jo alltid koselig :) En kompis av Gøran kommer for å spise sammen med oss, og ikke minst for å se Rosenborgkamp på tv ;) Selv om gjesten ikke er trønder, har et annet favorittlag, så kan man jo ikke unngå å følge med Rosenborg når man bor i Trondheim ;)

Middagen er ikke noe hokus pokus akkurat ;) Kjøttboller i tacosaus av merket Fryst ;)
Vi hadde de får en tid tilbake og jeg var (som vanlig) litt skeptisk... Meeen jeg ble veldig positivt overrasket, de var faktisk veldig gode :)
De ligger jo i tacosaus så det er bare å varme det hele, vi bruker både tortillas og pitabrød til, med salat, ost, også husker jeg ikke om vi hadde rømme sist, men det tror jeg :) Så voila, en kjempegod men enkel rett :)
Ellers har jeg i dag møtt hu som skal utføre det jeg skrev om i forrige innlegg, altså det produktet som jeg gleder meg så veldig til er ferdig, tror det kommer til å bli så sinnsykt bra!!! Gud som jeg gleder meg til å vise dere det, men både dere inklusive meg selv må ha en god porsjon tålmodighet før det er ferdig... Men vær trygg, det annonseres og avbildes straks jeg får lagt det i mine hender :))

Nå må det ryddes litt her før jeg løper opp å henter snuppa mi og får en god mammakos :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar