søndag 9. august 2009

Flaut...

I dag er det flaut å være trønder... å tape for Molde er et sant helvete ;) Rosenborg kan tape mot hvem som helst... bare ikke Molde..
Så nå tar jeg med meg min lille familie og drar på hytta, og hvis vi er (u)heldig kanskje vi treffer på en bonde eller to, men tror ikke de har hørt om Rosenborg ;) Så får vi tro ting roer seg litt iløpet av uka, og det er trygt å snakke trøndersk igjen om noen dager ;)

Jeg skrev tidligere at jeg skulle sende inn bilder til bloggen fra mobilen mens vi er på hytta, siden jeg ikke får blogga de dagene.. Men jeg får ikke med meg mobilen på akkurat det... Jeg får ikke sendt e-post til Blogger, og ikke tar den imot vanlige MMS heller.. Vurderer å ta med meg den andre mobilen min som jeg har blogga fra før :)

Igår var vi på grilling og koste oss masse, men glemte selvfølgelig kamera..... så ingen nye bilder i dette innlegget heller dessverre... Skikkelig dårlig innlegg, men det passer godt overens med en skikkelig dårlig fotballdag ;)
Håper dere får ei super ny uke, vi er hjemme igjen på torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Hei! For et nydelig design på bloggen din!! Idag fikk jeg omsider sendt den pakken til deg, håper du får den kjapt og blir fornøyd!

    Stor klem fra Linn Elisabeth :)

    Sv: Naaaaew, det var søtt sagt da :)) Neida, hehe ;) Klem klem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk så koselig å høre :) Laga det helt selv, hehehe ;)
    Så flott, gleder meg :))) Blir garantert fornøyd ;)
    En god klem tilbake :)

    SvarSlett