lørdag 15. august 2009

Shopping hjelper litt..

Mot tante røds smerter... jeg skjønner ikke helt dette selv, for alle sier at mensen ble sååå bra etter fødsel, min ble bare 100 ganger værre.. Meen nå har ikke jeg vært igjennom en normal fødsel heller da, men keisersnitt. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Hvem vet.. sinnsykt vondt er det iallefall, og sist mnd satt jeg i Lofoten og gråt i strie strømmer og tvang meg selv til å sove pga smertene... Nå kjenner jeg at det bygger seg opp igjen og det er så vondt at jeg tror jeg dauer ;)

Men nok syting ;) Litt shopping med lille snupp hjelper iallefall å få tankene over på noe annet. Hu har blitt sååå søt når hu er med ut å shopper. I dag fant hu ei lita veske: "se mamma den var stilig" og like etterpå fant hu en turndrakt som hu prøvde å tre nedover hodet, hihi.. I neste butikk var det bh'ene som fenget mest.. jeg spurte om hu visste hva det var, og jeg fikk et kjapt svar tilbake: " det e en bh" og tonefallet var litt sånn "er du helt teit eller mamma.."
På den tredje butikken begynte det å bli nok, da ble kosekluten pent dandert på gulvet og snuppa la seg godt til rette mellom klesstativene :) For å få hu med meg tilbake på den første butikken igjen (siden det var den som viste seg å ha de fineste klærne) måtte det lokkes med bilkjøring, hvor man putter på en 10'er også "kjører" bilen :) Det var nok påfyll til å bli med mamman inn i klesbutikken igjen. Og dagens o'store høydepunkt var da hu itillegg til klærne fikk en lypsyl med colasmak... Da kunne hu følge mamman til verdens ende... to skritt, stopp, opp med lypsylen fra lomma, av med toppa, lypsyl på leppen, på med toppa, lypsylen ned i lomma, to nye skritt, stopp, opp med lypsylen osv... Det tok litt ekstra tid, men jeg hadde verdens lykkeligste 2-åring :)

Var på leit etter en ny dongeritights da jeg syns de er så fine. Har to fra før, en fra Lindex og en fra NameIt som er super søte, og i dag fant jeg en superstilig lys en. Som tilbehør ble det en t-skjorte/tunika og et skjerf til. Syns hele outfiten ble skikkelig kul, men allikvel skurrer det litt oppi hodet mitt.. Snuppa mi er 2 år, og denne outfiten passer vel kanskje best til en tenåring...

Meeeen, Sofie sa hu likte det (jada, jeg tar det med en klype salt, hu hadde nok likt det om det hadde vært en handlepose fra Bunnpris jeg hadde klipt hull til hodet og armer i...), jeg likte det, og til og med pappan syns det var stilig så da blir antrekket værende i hus ;) Du kan jo bedømme selv utifra bildet nedenfor...

Ellers har vi koooost oss med nydelig kyllingsalat til middag i dag... Selv om Sofie bare er 2 år, syns vi det er koselig at hu kan ta del i lørdagsmiddagene, da er det som regel noe ekstra godt vi koser oss med og det hele føles så komplett når hu også tar del av lørdagskosen :) Så da spiser vi middag i 18-19 tida og har det helt topp alle tre :)

Snuppa sover nå søtt i senga si, og det er ikke så lenge før jeg og tante rød også skal køye oss. Jeg kjedelig på en lørdagskveld? Ja egentlig, men tante rød tar ikke hensyn til hvilken dag det er så jeg får bare følge etter og håpe hu er mer glad i søndager ;)
*Nattis*Outfit til en 2-åring.. Det er en tights altså selv om det kanskje ikke ser sånn ut :) hadde aldri verden kjøpt en så tight dongeribukse, da hadde det blitt umulig å bevege seg for en liten aktiv kropp ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar