mandag 24. august 2009

Gruglede..

Ja til i morra grugleder jeg meg... Min kjære setter seg på skolebenken igjen, og det er jo en bra ting det :) men...det vil si at jeg må levere Sofie i barnehagen.. *hold dere fast* jeg har levert Sofie 1 gang! iløpet av det året hu nå har gått i barnehagen... Den ene gangen gikk jeg storgråtende hjem og var utrøstelig i flere timer... Så min oppgave har vært å hente hu fremfor å levere hu, og det er jo jammen meg en myyyye koseligere oppgave enn å levere..
Er litt spent på Sofie sin reaksjon også, siden hu overhodet ikke er vant til at jeg leverer. Men krysser fingre for at det skal gå bra :)

Og gjett hva jeg gleder meg til i morra?? Det jeg trodde jeg måtte vente på i ukesvis er F-E-R-D-I-G!! I morra skal jeg hente det, og jeg klarer nesten ikke vente!! Herregud så spent jeg er...

Ha en fortsatt fin kveld, her tittes det litt på Real Madrid mot Rosenborg f
ør vi tar kvelden :)
Gleder meg til å blogge i morra og vise dere det jeg knapt klarer å vente med å få i hus :)

Mobilbilde jeg har lekt meg litt med ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar