mandag 21. september 2009

Blogging

Da blogging plutselig ikke blir så veldig morsomt lenger...
Mange har sikkert vært der, er der, eller kommer dit en gang. Hvor blogging ikke er fullt så gøy lenger. Hvem skriver man for, seg selv, ukjente, familie, venner?

Jeg er en av de som har valgt å ikke annonsere bloggen for familie, og bare noen få venner vet om den. Det er ikke for å skrive stygt om hverken venner eller familie, men av en eller annen grunn føler jeg meg litt friere i det jeg skriver når jeg vet at familiemedlemmer ikke sitter å leser det..

Men samtidig gjør dette situasjonen litt vanskeligere i forhold til hva man skal skrive om. Hvis noen i det hele tatt skal orke å lese bloggen, må det jeg skriver om inneholde noe som interesserer uansett om vedkommende kjenner meg eller ei.. Og selv om jeg syns dagene våre er artige og innholdsrike, skjønner jeg at det ikke er så veeeldig interessant å lese om hva og hvor vi spiste middag osv for de som ikke kjenner oss (ikke at akkurat det eksempelet fenger de som kjenner oss heller da, haha..)
Men sånn har jeg det selv også, klikker meg raskt ut av blogger som ikke fenger hos personer jeg ikke kjenner.

Og akkurat nå føler jeg at jeg er inne i en periode med lite informativt å komme med... Lite fengende innhold..

Så jeg får se hva jeg gjør videre, om jeg tar en bloggpause, annonserer bloggen for flere kjente eller endrer litt skrivestil og innhold. Men om jeg velger det siste, vil bloggen alltid inneholde en del om Sofie og hverdagen som mamma.

Ha en nydelig uke der ute, her vil uka bestå av trening i kveld, i morra og to treningsøkter på torsdag og kanskje Rosenborgkamp på onsdsag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar