torsdag 10. september 2009

Posering og bjørnunge

Hola!
Formen stiger og det samme gjør humøret ;) Utrolig hvor deprimerende det er å være syk altså... Når man gikk på skolen var man egentlig bare glad for å få noen sykedager og bli dullet og dallet med av mamma :) Men det er jammen meg ikke mye dull og dall i sykdomsperiodene lenger.. En liten kropp skal uansett om mamma er syk ha sin dag gjennomført på akkurat sammen måte som om mamma hadde vært frisk :)
Men jeg skal ikke klage.. Sofie er utrolig grei å ha med å gjøre, hu er flink til å leke seg og ligger gjerne i ro i timesvis i senga når vi leser for hu :) I tillegg har hu en pappa som er superflink til å ta med snuppa på ting og tang, og leke sammen med hu :) Men det vil aldri kunne sammenlignes med the good old days, da mamma kom løpende nesten før man ropte ;)

Nok om sykdom.... jeg er kommet meg såpass på fotene at jeg til og med dro ut en tur i kveldinga.. Sofie måtte ha saltvannsnesespray og jeg meldte meg frivillig, så kunne jeg i sammeslengen få noen trekk med frisk luft i lungene ;)
Klarte selvfølgelig ikke å baaaare dra på apoteket når det ligger på et kjøpesenter... var innom to butikker før jeg trodde jeg måtte be om å få sette meg.. Ble veldig svimmel og kaldsvettet.. det føltes som om jeg gikk i en boble og alle rundt meg fløt forbi som uklare skikkelser..
Meeen, jeg klarte ett par butikker til før jeg måtte kaste inn håndkleet ;)

Endte opp med en kjempesøtt skjørt til Sofie med tights til og noen nye spenner :) Kunne nok ha handlet litt mer.... men om ikke lenge får 2000 kr bein å gå på, da skal 2 stk vinterdresser i hus... Skal ha Reima i barnehagen og Name-it som dress nr 2 hjemme. Men det kan jeg skrive mer om en annen gang ;) Kan bare nevene at Name-it nå har tilbud på dress, vel ikke tilbud på selve dressen, men man får med lue, votter og et fleecesett til 760 kr :)

I dag kledde jeg Sofie opp i den brune pelsvesten og buksa som jeg la ut bilde av tidligere, og hu ble så tøff. Men hu skjønnte laaangt ifra hvorfor mamma skulle ha hu til å stå oppstillt, ikke få ha hendene hvor hu ville, ble oppfordra til å smile, måtte stå i ro osv.. ;)

Men ett par bilder ble det ;) (trykk på de så blir de større)
Fortsatt hærlig torsdagskveld ~ snart helg :)


Hvorfor må jeg stå sånn da? :)


Ville absolutt ha hetta på hodet, og så ut som en liten bjørneunge :)

1 kommentar: