onsdag 16. september 2009

Lettet og ny vaskemaskin

Lite som skjer, lite å blogge om... Vel, jeg kan blogge om vaskemaskiner side opp og side ned.. Men det føler jeg er ganske så read-off ;)
Det eneste jeg skal fortelle er at vaskemaskinmannen kunne igår fortelle meg at en reperasjon ville koste minimum 2000 kr, og da sa jeg takk og farvel, vi kjøper en ny!
Aldri verden om jeg koster på en 6 år gammel maskin over 2000 kr, når man kan få en fin ny en hvis man legger i noen lapper. Så i dag har vi vært å kjøpt ny maskin, men henter den på fredag.. Dagene og timene strekker ikke helt til, så da kommer den nye maskina i hus på fredag :)

I kveld har jeg vært på foreldremøte i bhg til Sofie og det var jo et koselig lite møte. Sofie går jo på 9-barnsavdeling så vi foreldrene begynner å kjenne hverandre ganske så godt nå, så møte varte og rakk da det var mange innrømmelser og mye latter. Stikkord kan være merking av klær, bleier og matpakker :)
Og en gledelig nyhet var at alle får fortsette på den bhg de nå går på neste år, når de skal over på storbarn. De som begynte nå i år ble nemelig splitta, da det ikke var kapasitet til å ta i mot alle som kom fra småbarn, de var som dere sikkert skjønner flere enn de som var skolestartere. Men neste år altså så er det plass til alle og det ble jeg veldig glad for :)

Dessverre lite å blogge om i dag, og nå skal jeg finne senga mi snart. Maratondag i morra, ute av døra 0930, hjemme i 22-tida.. Vel, en liten tur hjem midt i mellom da :) Må jo få hjem snuppa fra bhg i 15-tida, lage og spise middag før man fyker ut døra igjen ;)

God natt og ha en hærlig torsdag :)

I mangel på bilder, laga jeg en bitteliten kollasj ;) Rosen er som du sikkert skjønner litt symbolsk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar