fredag 11. september 2009

Helg, ja hva da?

For første gang på leeenge sitter jeg her en fredagskveld og helga inneholder ingen spesielle planer.. Selvfølgelig er det litt godt, men helt ærlig, må jeg innrømme at jeg blir litt rastløs også.. Da kan vi vel iallefall trygt si at jeg er på god vei til å bli helt frisk ;)

Snuppa har vært på tur i Bymarka sammen med sin mormor og morfar i dag, og har som vanlig storkost seg :) Fikk noen mobilbilder av mamma, men jeg klarer ikke å aktivere e-posten på mobilen min... Det er så utrolig irriterende... Har prøvd alt føler jeg, både etter bruksanvisninga og kremt.. litt på egenhånd, uten å lykkes.. Tror jeg må ta den med til Spaceworld å få de til å hjelpe meg.. Kjedelig å ikke kunne mobilblogge en gang i blandt også.
Og innlegg uten bilder er ikke helt det samme...

Kjenner jeg er veldig klar for å få litt input på hva helga vår skal inneholde.. Det er meldt regn, regn og atter regn hele helga og mellom 10-13 grader.. Vi må selvfølgelig ut, men man pakker kanskje ikke sekken, engangsgrillen osv i sånt vær, eller?
Hmmm, vi får se hva det "kreative" mammahodet klarer å klekke..

Hva skal dere i helga? Noen tips til oss kanskje? :)

Ha en super fredagskveld (det lille som er igjen..) og en fortryllende hærlig helg :))
Kommer sterkere tilbake med bilder i neste innlegg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar