onsdag 23. september 2009

Kosedag

Da jeg krøyp under dyna i går kveld, og så på den sovende, nydelige snuppa mi, bestemte jeg meg for å ha hu hjemme fra bhg i dag :) Heldigvis ville hu være hjemme og kose seg med mamman sin, for det er ikke alltid at det er det mest populære ;) Barnehagen er stas, og jeg er jo selvfølgelig glad for det å!

Vi satte på cd'n om Folk og røvere i Kardemommeby og fant frem boller, sleiver og alt vi trengte for å bake boller :) Vi storkosa oss leeeenge ved kjøkkenbenken og hjertet mitt svulmer over av mammakjærlighet for denne lille kroppen!
Jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre, men jeg ønsker å gi hu hele verden, ikke på sølvfat, selv om det er fristende.. Men med en fornuftig og kjærlig oppdraglese, en god barndom med masse opplevelser, skape gode minner, morsomme reiser og ferier, naturopplevelser, ja jeg kan nevne i fleng... Jeg føler meg som verdens lykkeligste menneske som har vært så heldig å få denne skjønne lille skapningen :)
Men samtidig føler jeg meg litt redd, usikker.. Hvordan vil livet til denne lille skapningen bli? Skolegang, venner, miljø osv.. Mobbing, en verden hvor man ikke vet om man blir knivstukket rundt neste hjørne (litt drøyt kanskje, men allikvel reelt.)
Nå skal jeg ikke forgripe begivenhetene, man skal leve akkurat her og nå..
Men tanker har man lov å gjøre seg :)

I skrivende stund ligger snuppa og sover, og jeg skal straks sette bollene i ovnen. Så når prinsessa mi våkner skal vi kose oss med boller og kakao :)
Og pappa'n i huset sendte nettopp en melding:
" Jeg savner dere og vil gjerne kose meg med min lille familie når jeg kommer hjem.
Hva med hjemmelaget pizza?"
Snille, søte mannen ;) Så da blir det hjemmelaget pizza og familiekos på oss i dag, før vi drar til Lerkendal og Sofie gleder seg til mormor skal komme å passe på hu imens :)

Med seier på Lerkendal i dag, er gullkampen avgjort! Og gullet har kommet hjem dit det hører hjemme ;) Enig, ikke sant? :p

2 kommentarer:

  1. Hei, så fint at dere koser dere i dag :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Hei Lynetmor :)

    Alltid koselig å få kommentarer fra deg :)
    Slike dager er så gode, ikke noe stress, bare kos :)

    Riktig god helg :)

    SvarSlett