lørdag 5. september 2009

Hjemme alene

Da sitter jeg her mutters aleina ;) Min bedre halvdel er på fest og min øyesten er sammen med mamma og mine to søskenbarn Karianne og Tonje :)
Kjørte Sofie innover til mamma i ettermiddag, og det var en overraskelse for de to søskenbarna mine på henholdsvis 13 og 10 år at Sofie også skulle overnatte sammen med de :) Det ble stor trivsel i stua, og mamman fikk både suss og klem ved avskjeden, og deretter sprang de ut i hagen for å sjekke om det var flere modne plommer :)

Jeg har til nå rukket å sett en film.. har leid 3.. men min kjære ville visst også se en av de, og siden jeg ikke må levere de tilbake før mandag, ser vi den sammen i morra kveld :)
Jeg må innrømme at det frister bittelitt med en liten tur og noen øl på Solsiden i kveld... men samtidig er det deilig å nyte hjemme-alene-tida man har. Ikke det at jeg ønsker meg det oftere, men det smaker litt ekstra godt de få gangene man har hele kvelden helt for seg selv :)
Så jeg tror nok jeg bare blir hjemme... MÅ se litt på landskampen i fotball også, surfe litt på nett, se film og bare nyte kvelden ut i de små timer :)

Btw, det ble trening på meg i går ja :)) Så ufin som jeg er dro jeg like før middagsgjestene kom, og ble borte noen timer ;) Men de klarte seg u-t-m-e-r-k-e-t og Sofie var i stOOOrform!! J.E en av Gørans kompiser måtte trå til titt og ofte da en liten sjef kommanderte han til både å bygge togbane, den eneste som fikk skifte bleie og stelle hu før kvelden og lese god-natta-historie :)) Og kl. viste 2230! før den lille kroppen lukka øynene og sovna :)
Hadde en kjempekoselig kveld og gjestne dro hjem litt før kl 3...
Og ja, treninga gikk helt supert! Sliten når jeg kom hjem, og fikk virkelig tatt ut det jeg hadde :)
Hærlig følelse :)

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden, pepsi max og grønnsaker m/dip :)
Håper dere har en fortryllende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar