mandag 7. september 2009

Syk og turn igjen

Henger foran pc'n, snørra renner, hodet er fyllt med bly og kroppen er så slapp...
Har Sofie hjemme i dag også, da hu i-n-s-i-s-t-e-r-t-e på å ligge sammen med mamman sin i natt, og våkna litt småsnørrete og med hoste i morrest hu også.. Men hu er heldigvis i bra form og kunne nok vært i barnehagen i dag, men kos å ha hu hjemme også :)


Formen er ikke blitt noe bedre utover dagen og kvelden heller, så i morra går treninga mi i vasken *@¤#%* Sofie er ikke blitt mindre snørrete hu heller, så vi skal kose oss hjemme i morra også :) Mulig mamma kommer innom å tar hu med seg en tur hjem til de, men jeg ser ann formen i morra først :) Har lovt Sofie at vi skal lese masse bøker i morra, så ser ikke bort fra at de blir noen timer med lesing i senga. Og det er en aktivitet som passer perfekt for meg akkurat nå som formen er litt sjaber :)


Gøran har vært hjemme sammen med oss i dag, for å avlaste meg med Sofie *snille mannen min*
Hmmm, den setningen hørtes litt snodig ut: "avlaste meg med Sofie..." akkurat som om jeg ikke klarer å ta vare på mitt eget barn... Men når man er syk og energien ikke akkurat sprudler over er det godt at noen kan gi snuppa litt action i hverdagen også ;)

Nå tikket det akkurat en melding inn på telefonen min også, fra min kjære Ida Sofie :) "Vil du kom å tren oss på torsdaga?" :) Dette er turnjentene mine som jeg har vært trener for i 13-14 år, og som jeg er så ubeskrivelig glad i :) Tok en tung beslutning om å ta en pause da Sofie var 4 mnd, og den pausen har vart til nå.. Skal bli hærlig å tilbringe en dag i uka med jentene mine igjen :))

Ikke mye å berette om i dag heller dessverre, og jeg var usikker på om jeg skal poste det.. Et skikkelig kjedelig og dårlig innlegg, men det står nå i samsvar med formen i dag ;)

Håper alle dere andre der ute er friske og raske :)

Legger til slutt ved et bilde av de fantastiske jentene mine :))

Noen år siden dette bildet, men de ser akkurat like skjønne ut i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar