tirsdag 29. september 2009

Fotografering

I dag møtte jeg Hege i byen og vi spiste en koselig lunsj på Graffi. Sett bortifra at vi måtte vente over en time på maten, er plassen absolutt å anbefale :) De fikk endel problemer på kjøkkenet som resulterte i mange sultne gjester... Men med 20% fratrekk på regninga og veldig god service gikk vi derfra mette og fornøyde. Og all ventinga gav oss bare ekstra tid å skravle på ;)
Etterpå ble det en treningsøkt på meg før mine to kjære kom å hentet meg :)

I morra er det fotografering i barnehagen til Sofie, og jeg som er o-v-e-r middels opptatt av hva Sofie har på seg, hva som matcher osv (ja selv i barnehagen... skrudd dame ikke sant? ;) )
har nå brukt flere dager på å finne antrekket.. Og det skal jammen meg ikke forundre meg om bildet blir tatt ute............ haha, jaja, forsåvidt greit det også, hvis det hadde vært hærlig høstvær, noe det slettes I-K-K-E er... Jeg skjønner ikke at trærne har flere blader igjen etter regndråper på størrelse med snøballer, hagl og snø... Sånn har det jo vært i snart 2 uker...

Vel, jeg renger derfor med at bildene blir inne.. Og jeg har til slutt funnet antrekket.. men tro meg, hadde ikke fotograferinga vært i morra, hadde jeg fremdeles vært rådvill...
Skal se om jeg rekker å få tatt et bilde på morraskvisten før vi fyker ut døra.. Mor gruer seg nemelig litt, da vi må være i barnehagen seinest 0830... vi sliter litt med å komme til kl 9 ellers...

Husker med skrekk og gru ukene i fjor hvor vi venta og venta og venta på at bildene skulle komme.. Dette er jo heeeelt utenfor en mammas rekkevidde og kontroll.. jeg aner jo ikke hvordan sluttproduktet blir.. Blir vi fornøyd, misfornøyd? Og da er ukene med venting ulidelig lange...

Men nå tror jeg denne mamman må finne senga si, vi skal jo en halvtime tidligere i barnehagen i morra.... ;)

"Se mamma jeg turner" :)

Det begynner å bli kaldt ute, og da er det godt med både lue og votter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar