lørdag 19. september 2009

Skal vi danse?

Og jeg må jo bare følge med... vet ikke hvorfor, men jeg liker slike program som Skal vi danse, Da damene dro, Robinson, med andre r-e-a-l-i-t-y ;)
Og denne høsten er jo spekket med akkurat dette :)

Har enda ingen klar favoritt i Skal vi danse, men kanskje etter i kveld :) Ekstra spennende at en ryker allerede i kveld.. Personlig tror jeg kanskje at de "minst" kjente (alle er jo på hvert sitt område kjente, men i forskjellige media) ryker først, som hu Barne-tv dama og Ellen Arnstad, men man vet jo aldri... *spennende* haha ;)
Har du noen favoritt?

Det har endelig vært en solrik dag i Trøndelag og far og datter har vært ute på tur, mens mor har gjort diverse handling og ærend... Men i morra skal mamman være med på tur også :)

Nå kommer mine kjære to hjem etter et ærende ute, og vi skal kose oss med kylling :)
Jeg har tent levende lys og gjort det litt koselig til de kommer hjem :)

Ha en finfin lørdagskveld der ute :)

Edit: Må ærlig innrømme at jeg hadde glemt at Anita Valen var med.. Og syns det var greit at hu røyk ut i dag :) Har vel egentlig ikke funnet en klar favoritt enda, men syns Carsten Skjelbreid var hærlig å se på i dag ;)

Bilde fra TV2

2 kommentarer:

  1. Tror ikke han vinner, men jeg har sansen for Jan Thomas =)

    God helg!
    Klem Kaja

    SvarSlett
  2. Hei Kaja :)
    Ja Jan Thomas er kul :)
    Syns Carsten Skjelbreid var hærlig å se på i dag :)

    God helg til deg også :)

    Klem

    SvarSlett