fredag 4. september 2009

Mammabloggere.com

Da har jeg meldt meg inn i Mammablogger.com :) Den er i oppstartsfasen og det skal bli veldig gøy å følge med fremover. Som navnet tilsier er dette et samlested for mammaer som blogger. Det trenger nødvendigvis ikke bare blogges om barn, men det som opptar en mamma i hverdagen :)

Er du en mamma som blogger, meld deg inn du også! Gå til Mammablogger og bli medlem i dag:)

Jeg har sååååå lyst å trene nå... Men det plaskregner og jeg har snudd opp ned på alt her i huset for å finne en paraply, men uten å lykkes... Jeg må ta buss og selv om det ikke er så langt å gå til bussholdeplassen, kommer jeg til å bli klissvåt på den korte turen..
Jeg krysser fingrene for et lite opphold om 20 min for da må jeg gå for å rekke bussen...

Egentlig burde jeg ha vært hjemme og rydda og vaska litt før middagsbesøket i kveld, men det frister så langt mye mer med en god treningsøkt...

Vi hørs :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar