tirsdag 8. september 2009

Shopaholic og fortsatt syk...

Jada, her henger jeg foran pc'n igjen, selv om jeg må holde hodet på plass hver gang jeg reiser meg da verden snurrer litt ekstra.. Dere vet når dere har influensavondt i hodet og når dere reiser dere litt for fort og det kjennes ut som alt blod i rekordfart pumpes opp i hodet og du må holde på hodet for at det ikke skal eksplodere.. Vel, nok om det.. Jeg klarer jo ikke holde meg borte fra pc'n uansett ;)

Mamma kom innom å henta Sofie i 12-tida. Det var kjedelig å være hjemme sammen med en syk mamma.. Vel, det hadde helt sikkert gått bra, men når snuppa fikk høre at et av alternativene var å dra til mormor og morfar, ble mamman fort en nr 2..
Og siden jeg da har tilbragt hele dagen på sofaen med dyna mi, og pc'n selvfølgelig, skal det jammen meg ikke mye til for å bli en alkoholiker...på shopping of course ;)
Fy søren så mye fint det er til de små barna der ut...

Er veldig glad i brunt til Sofie, kombinert med rosa eller hvitt.
I forigge uke kjøpte jeg en brun bukse og en brun fuskepelsvest på Kappahl :) Fant bare bilde av den i hvit.. Men se for dere den buksa, vesten i brunt og en hvit genser innom :))
Lurer litt på å kjøpe den hvite også, da jeg tror den vil være veldig stilig til dongeribukser og tights :)

Det er utrolig mange fine nettbutikker til barn også, og noen linker til de jeg liker veldig godt kommer i neste innlegg :)
Nå skal jeg bare hvile hodet og kroppen litt, så kommer nok snuppa mi hjem om ikke så lenge. Må ha litt overskudd til litt hygge før hu legger seg :)

Har altså denne vesten i brunt, men vurderer denne hvite også. Bare 149 kr på Kappahl :)

Buksa har de også i flere farger, men jeg fallt ikke overraskende for den brune. 179 kr også denne på Kappahl :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar